New York Times ujawnia tekst Tuckera Carlsona, który podobno przyczynił się do jego zwolnienia

New York Times ujawnia tekst Tuckera Carlsona, który podobno przyczynił się do jego zwolnienia

Odejście Tuckera Carlsona z Fox News w zeszłym miesiącu było dla wielu szokiem, ale teraz w końcu mamy wgląd w to, dlaczego wieloletni prezenter wiadomości nagle opuścił sieć.

We wtorek 2 maja o godz New York Times opublikował tekst podobno wysłany przez Carlsona dzień po ataku na Kapitol Stanów Zjednoczonych 6 stycznia. Wiadomość, będąca reakcją na nagranie wideo przedstawiające napaść, która miała miejsce na kilka tygodni przed zamieszkami na Kapitolu, zawierała rasistowski język i żądzę przemocy.

„Skakanie takiego faceta jest oczywiście niehonorowe. Tak nie walczą biali mężczyźni” – rzekomo powiedział Carlson w tekście, reagując na trzech zwolenników Donalda Trumpa bijących samotnego protestującego. „Jednak nagle zacząłem kibicować tłumowi przeciwko temu człowiekowi, mając nadzieję, że uderzą go mocniej, zabiją. Naprawdę chciałem, żeby skrzywdzili dzieciaka. Mogłem tego posmakować.

W dalszej części wiadomości Carlson przyznał, że wstydzi się swoich myśli, pisząc: „Staję się kimś, kim nie chcę być”.

„Człowiek z Antify jest istotą ludzką. Chociaż gardzę tym, co mówi i robi, i jestem pewien, że osobiście nienawidziłbym go, gdybym go znał, nie powinienem napawać się jego cierpieniem. Powinienem się tym przejmować – kontynuował. „Powinienem pamiętać, że gdzieś ktoś prawdopodobnie kocha tego dzieciaka i byłby zmiażdżony, gdyby został zabity. Jeśli nie dbam o te rzeczy, jeśli sprowadzam ludzi do ich polityki, w czym jestem lepszy od niego?

Według czasy, Kierownictwo Fox zobaczyło wiadomość na dzień przed pojawieniem się sieci w sądzie, gdzie zostali pozwani za zniesławienie przez Dominion Voting Systems. Tekst „wywołał panikę”, ponieważ sieć obawiała się, że zostanie upubliczniona podczas postępowania sądowego. Ostatecznie Fox ugodził się z Dominion za 787,5 miliona dolarów.

Czasy donosi, że tekst, który był częścią zredagowanych akt sądowych, był jednym z czynników, które skłoniły Foxa do zwolnienia Carlsona, mimo że prowadził najpopularniejszy program telewizji kablowej, Tucker Carlson Dzisiejszy wieczór.

Od odejścia Carlsona jego przedział czasowy został zastąpiony przez Fox News dziś wieczoremktórego gospodarzem jest Brian Kilmeade, który ma być pierwszym z rotujących gospodarzy w nadchodzących tygodniach.

Źródło: https://www.tvinsider.com/1091536/new-york-times-reveals-tucker-carlson-text-that-reportedly-contributed-to-his-firing/

Avatar photo

Sylvain Métral

J'adore les séries télévisées et les films. Fan de séries des années 80 au départ et toujours accroc aux séries modernes, ce site est un rêve devenu réalité pour partager ma passion avec les autres. Je travaille sur ce site pour en faire la meilleure ressource de séries télévisées sur le web. Si vous souhaitez contribuer, veuillez me contacter et nous pourrons discuter de la manière dont vous pouvez aider.